Stellicher advocaten en Het Gelders Orkest samen op zoek naar jonge vormgevers Nieuws - Gepubliceerd op 02 mei 2017

Stellicher advocaten en Het Gelders Orkest gaan de komende jaren een partnership aan. Begin 2017 ondertekenden Eric Looijen van Stellicher advocaten en Wiebren Buma van Het Gelders Orkest een partnerovereenkomst voor 3 jaar. In het kader van deze samenwerking ontwikkelen de partijen de komende jaren gezamenlijk een talentontwikkelingsproject.

Ontwerpwedstrijd

Met het project bieden Stellicher advocaten en Het Gelders Orkest jong vormgevingstalent een podium in Gelderland. Jaarlijks wordt er een prijsvraag uitgeschreven onder jonge vormgevingstalenten. Hen wordt gevraagd een poster te ontwerpen voor een concert van Het Gelders Orkest. Het vertalen van muziek naar beeld is vaak een uitdaging voor veel vormgevers. Stellicher advocaten ondersteunt de ontwikkeling van jong talent hierin. Een vakjury kiest het beste ontwerp en samen met publieksstemmen wordt de winnaar gekozen. Deze ontvangt de Stellicher advocaten ontwerpprijs. Het winnende ontwerp wordt op posters gedrukt en in de steden Apeldoorn, Arnhem en Nijmegen verspreid. Het proces kan door een breed publiek worden gevolgd van begin tot einde.

Stellicher advocaten

Stellicher advocaten is een ondernemend advocatenkantoor in Arnhem, waarbij alle advocaten mensen bijstaan met praktisch advies en juridische procedures. Omdat de organisatie persoonlijk contact en creativiteit belangrijk vindt, bieden zij maatwerk. Stellicher advocaten ziet oplossingen waar anderen die niet zien. Dat doen zij met veel kennis, expertise en plezier.

Meer informatie over de wedstrijd is hier te vinden.